C-uppsats

Nu har jag alldeles nyss lämnat tjejerna tillsammans med Zoran och Zoran från Litas och olika människor från serbiska turistbyrån. Så just nu vandrar dom runt i Belgrad på en guidad tur i strålande väder. Jag gick med en stund, men kommer sedan att prioritera min ridning. hela dagen är planerad och dom kommer att börja sina intervjuer...
Carolina och hennes kompisar, Jennifer och Anna, kom igår, dom ska skriva sin C-uppsats här, dom läser ju om turism och här finns det många spännande infallsvinklar...och framför allt en anledning att lämna Helsingborg för en vecka.

Här förbereder dom sig
Carolina   Jennifer   Anna


Jag har bestämt mig för att jobba i sommar, i Gävle, det blir sex veckor från midsommar och framåt inom äldreomsorgen. Det känns som ett bra beslut, då jag får känna att jag gör lite nytta, hinner träffa er alla lite mer och tjäna lite pengar att dra av räntan mot. Claes är inte odelat positiv, men  vi får försöka hantera det.
Jag hoppas alltså på en fin sommar i Sverige!
   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0