Onsdag med C & A...

Ungdomarna fick lite sovmorgon idag, Carolina fick massage av mig och jag var och fick akupunktur för mina fötter...


Efter lunchen slog vi oss ned med en fika i solen, +20 grader, det är helt ok


Vi hann med en del shopping och fixade fina naglar innan vi tog spårvagnen, mot kvällens fotbollsmatch mellan Sverige och Serbien


Innan matchen laddade vi med Pljeskavica-serbiska hamburgare på bästa stället i stan, tillsammans med alla andra svenskar, precis som oss var dom förvånade och besvikna att det inte serverades öl idag när det var match.

Vi fick hålla till godo med läsk och vatten.


Supporters på platsoch flaggan hissad.

17 800 besökare och Serbien vann med 2-0, tyvärr...
Vi var både trötta och frusna och tog lite värmande med andra svenskar innan vi åkte i en skraltig taxi hemåt.
Claes och Carolina gick till sängs, men Andreas och jag tog lite Sushi som avslutniing på en härlig dag!!


Nu är det verkligen godnatt!


Kommentarer
Postat av: Ewa

Det ser ju jättehärligt ut :-) och vilken upplevelse med så många åskådare på fotbollen. Lite annat mot att se en GIF-match.

Fina bilder! Hälsa hela familjen.

Kram E

2009-04-02 @ 10:39:39
URL: http://spicyewa.se
Postat av: Bernike

20 grader. =) Det är ju kanon! Vad mysig dag ni fick.

Blir så sugen på att få åka till er nån gång.

2009-04-02 @ 17:01:16
Postat av: Emma

Ser ju jättemysigt ut!

2009-04-02 @ 17:38:46
Postat av: Frida

Hej!

Vad härligt med fika i solen. Hälsa familjen! Jag ska hälsa från Karin på barnmottagningen

Kram från Frida.

2009-04-02 @ 22:29:56
URL: http://fiddeli76.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej! Är du verkligen säker att du fick hjälp med dina fötter??????? Nålarna var på ett lite udda ställe, kändes som högt upp för att var fötterna för mig i alla fall.

Ha,Ha, ha... Kram Tina

p.s. Jag drar till Blåkulla imorgon ska du med?

2009-04-03 @ 16:49:26
Postat av: Ulrika o Tommy

Hej Gunilla och Claes

Andreas är hemma välbehållen, Emma hämtade honom vid niotiden ikväll, söndag. Han presenterade ett par fantastiska viner från Vinernas hemland, tack.



Han berättade en del som han varit med om men de hade lite bråttom ïväg, de kanske saknat varandra lite grann.



Vi fick en bländande vitt leende av en stilig grabb som önskade oss godnatt... och vi gör detsamma till er

Tack, godnatt ohc sov så gott

Ulrika o Tommy

2009-04-05 @ 21:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0