Resumé

Jag känner att jag ligger efter i skrivandet, men så blir det när jag har trevligt på annat sätt och det händer grejer hela tiden.
I månadgs hann vi äntligen med att gå på marknaden och Peter fick köpa ägg!

Vi handlade också färsk sparris, spenat, små söta potatisar och jordgubbar till middagen.

Peter och Marianne upplevde sedan Belgrad på egen hand och gick inte vilse en enda gång...

Claes jobbade och jag dansade med Deb.


På kvällen bjöd vi hem Deb på middag, hon fick för första gången frossa i löjrom från Kalix och våra gäster fick chansen att bekanta sig med varandra. Det var många skratt och trevligt umgänge.


Igår packade vi ihop oss i olika stora resväskor. Min födelsedagsväska var störst.
Det är ingen konst att ha gäster när dom bäddar rent och städar ut sig själva, och ser till att allt är i ordning innan dom far.
Vi tog en taxi till flygplatsen och hade gott om tid att äta en lätt lunch innan Jat tog oss till Stockholm.
Där stod den röda blänkande Hondan och väntade på oss. Peter hade haft funderingar på att låna hästfinkan av pappa, för att få plats med alla väskor. Men det behövdes inte, allt gick in och vi hade en mycket lugn och  behaglig resa tillbaka till Gävle. Det var ingen som promenerade på motorvägen och alla bilar körde åt rätt håll, ingen som backade....

Hur det är, lunch i Belgrad och middag i vår egen lägenhet i Gävle! Det blev ett berg av räkor, frysta stora från ICA söder.

Andreas har vi inte pratat med ännu, han har jobbat inatt och sover som bäst!


Kommentarer
Postat av: Bernike

VÄLKOMNA HEM! Ser fram emot att få träffa Er!!!! <3

2009-04-29 @ 22:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0