"Torka"

Ibland är huvuvdet fullt av intryck och annat som bara väntar på att bli nedskrivet.
Men just nu med huset fullt av härliga tjejer så snurrar det mest bara runt där uppe. Det är som när barnen var små, jag hinner helt enkelt inte tänka färdigt...
Men jag njuter desto mer !
Igår tycker jag att jag inte gjorde annat än strök skjortor, säkert 15 stycken, inte lika fint som pappa och Ulla, men dock.
Idag har jag varit chaufför.
Först var Claes och jag och bytte lånebil på Volvo, till en Ford Focus, det är inget drag i den kan jag säga. Dom har fått motorn till vår S 80 nu och har börjat byta till den nya. Claes har åkt till Paris idag och jag körde honom till flygplatsen.
Innan jag körde tjejerna till Luv, Veolia i Belgrad, åt vi lunch på ett mysigt ställe vid Donaus strand.
Sen intervjuade dom Radovan, chefen på Luv  i en timme. Han tyckte att dom grillat honom.
Lite shopping och allmänt mys har vi också fått till.

Nu är det sovdags för i morrn ska vi åka till Litas, företaget i Posarevac.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0