Bitarna faller på plats

...den ena biten efter den andra faller på plats.
Alla sorterade lådor står i förrådet och plötsligt har det gått från kaos till ordning och det finns massor med plats i förrådet.
Jag har några uttryck som cirkulerar i huvudet och hjälper mig att få ordning. Det är mammas:"Det som är gjort är gjort!" alltså skjut inte upp i onödan!
Och min moster Birgittas: "En plats för var sak och var sak på sin plats". När jag följer dessa går det både fort och det blir enkelt....

Carolina har kommit fram ordentligt till Sydney ! :)

Claes har fått böckling, igen! Årets kvot är fylld. Det blev macka till lunch.


Vi har alltså hunnit med att handla måsten på stan, hälsa på Bernike och Johan, Ettan och Leif och familjen Nordh..

Cruisingen pågår för fullt utanför och vi sitter på första parkett! Men vi får vänta förgäves i år på Leif´s Chevrolet Impala, den hann helt enkelt inte bli klar. Den blir superfin, turkos och vi ser fram emot en tur nästa år.
Se hela bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0