Bjurön

Att det finns så många härliga ställen, fyllda med människor jag tycker om...
I helgen har jag varit till familjen Nordh på Bjurön. Våra riktigt "gamla" kompisar Catharina och Kjell med sina killar, våra "gudsöner",  Philip och Douglas, bjöd på god mat, mysigt umgänge och till det härlig utsikt över havet.
Vi fick till Melodikrysset, så när som på en grej, med gemensamma krafter. Douglas undrade dock om det bara var konstig musik dom skulle spela...
.
   

Catharina och jag passade också på att ta en tur till Öregrund, som var fylld av semestrande människor


På vägen hem passade jag på att hämta upp Andreas, Anton och Emil på Arlanda, efter en vecka i Sommarstad Belgrad. Dom var riktigt nöjda, kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0