Nu är "sen"

...visst är det enkelt att bara skjuta upp och säga att det gör jag "sen"...
Det är vad vi har gjort sen vi flyttade in på Brunnsgatanför två år sen.  I våra förråd ställde vi in en massa kartonger som skulle sorteras "sen" och nu var det så dags, fick jag för mig, till resten av familjens förskräckelse. Vi inhandlade praktiska plastlådor med lock och började bära upp kartonger och fy tusan vad rörogt det är här.

Det kommer att ta tid men vi har i alla fall börjat och kommit en bit på väg.

Som om det var allt!!
Idag har vi fyllt bilen med alla Andreas grejer och ska snart bege oss till Stockholm med det. Carolina har vi packat ihop och lyckligtvis blir det nog inte alltför mycket övervikt för henne när hon åker till Australien via Köpenhamn i morgon. Då kör vi henne till Arlanda.
Sen är det dags för oss att börja packa ihop, för vi åker tillbaka till Belgrad på söndag, 30 augusti, innan dess ska kartongerna vara i förrådet igen. Om Allah vill!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Oj hur det ser ut hemma hos er!

Anmäl er till TV programmet rent hus. 2 effektiva tanter kommer och sanerar.

Jag skämtar som du förstår,jag har inte packat upp mina flyttkartonger ännu. Har bott i huset 2 år!!

Krama dina goa ungar från mig.



Kickan

2009-08-27 @ 08:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0