Semester...

...jag känner mig jätteglad åt min semester i år. Jag har ju jobbat för att få den, åtminstone sju veckor...riktigt härligt!
Det var underbart att ha möjlighet att jobba under sommaren och ärligt talat kommer jag att uppskatta mitt fria liv ännu mera nu. Och Claes,du behöver inte vara orolig, jag åker med till Belgrad den 30 augusti, om du nånsin tvekat....
Fredag 7 augusti hade jag jobbat färdigt för denna gång och på kvällen fick vi nattbesök av Gustav. Han och Andreas hade jättemysigt i spelsoffan

Gustav är världens enklaste 6-åring, han är nöjd med det mesta och skojig att umgås med. Tack Bernike och Johan för att vi fick låna honom, er lilla solstråle


Helgen bjöd oss ett fantastiskt väder och vi hade prickat in den med Helena och Tom hos Helen och Lasse i Bäckebo. Jag har skrivit om många paradis redan och det här är ytterligare ett.

Helt lugnt hann vi med att äta och fika på bryggan, båttur, solning, läsning och bad +22  i havet och +38 i tunnan.
Boysen!

Vi kunde till och med sitta ute på kvällen och sjunga till sillen och snapsen.


Ingen ville åka hem och vad skulle vi hem och göra egentligen?

Kommentarer
Postat av: Bernike

Mooowwwwaaaaa, vår lilla gobit. :)



Varsågoda säger vi då. Och det är bara att låna honom fler gånger. Även om han är just så himns go som Ni säger, så är det skönt som förälder att vara ifrån dem ibland. ;)



Kram! <3

2009-08-21 @ 14:28:15
URL: http://fullaankungen.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0