Skolstart

Idag har jag börjat skolan....
Jag kommer att läsa Omvårdnadsvetenskap-Vetenskaplig metod och teori, C 15 hp på Högskolan i Gävle. Studierna kommer att pågå som distansutbildning hela hösten och våren. Jag inser att allt som jag tyckt varit bökigt när Carolina hållit på med sina uppsatser, det ska jag ägna fritiden åt nu...
Så, alla mina livlinor, var beredda, jag kommer att höra av mig innan jag stångar pannan blodig...
Högskolan i Gävle finns på gamla regementet, välbekanta lokaler för mig där vi varit på många roliga fester. Miljön är helt underbart vacker och mycket positiv. Jag sprang dessutom ihop med många kända ansikten till och från mat och fika !

Ni som vill veta vad vi gjorde när Wahlmangolfen blev inställd i lördags kan kolla på Carolinas blogg, http://behindthehorizon.blogg.se/  där finns många fina bilder som vi knäppt med hennes nya kamera. Jättekul!

Igår var vi ut till Wahlströms Fiskekrog i Utvalnäs och satt vid havet när vi åt lunchen. Dock ingen böckling, Claes får ge sig till tåls några dagar till eller också är det inte meningen att han ska få nån.

Ikväll är vi bortbjudna igen! Till Marianne och Peter, som vill säga hej till Carolina innan hon åker till Sydney på fredag.

Kommentarer
Postat av: Ettan

Ja, då får jag önska dig lycka till med studierna framöver.

Kram Ettan

2009-08-24 @ 19:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0