Högsta vinsten

Idag var det då dags för den årliga International Women´s Christmas Bazaar i Belgrad. Vi var som vanligt i en stor mässhall, med över 30 länder representerade, med olika saker och mat till försäljning. I år hade vi i  Sverige och Norge, slagit oss ihop med en gemensam monter, men jag sålde entrébiljetter hela dagen och var på plats redan 7.30. Claes fick då chansen att handla innan mässan öppnade kl 10.
    
Vi hade många besökare och alla pengar som kommer in går till välgörande ändamål. Förra året fick vi in 108 000 Euro. Vi hoppas på lika fina siffror i år.

Häromdagen funderade jag över hur man skaffar passiva intäkter... kommer ni ihåg?
Idag fick jag ett svar, jag vann högsta vinsten i basarens raffle-lotteri. Värde 2500 Euro!!
Nu gäller det bara att hitta en köpare...

Nyfiken?

Det är en skapelse, 68x68x32 cm stor, under "glaslocket" är en modell av scenen "Flight to the foro" ur "The lord of rings" dvs. "Sagan om ringen"




Häftigt, finns det säkert nån som tycker!


Kommentarer
Postat av: Lena

Jodu Gunilla, ibland blir man bönhörd över hövan. Det har jag själv varit med om :D

Lena

2009-12-06 @ 21:13:30
Postat av: Liz

Hej Gilla! Vad du jobbar och står i...som vanligt! Beundrar din energi måste jag säga! Angående denna vinst... hoppas jag får vara ärlig? Ja, det tänker jag vara;)INTE vackert, eller? Hoppas nån annan tycker det iaf! Må så gott och hälsa Claes!!

2009-12-06 @ 21:45:18
Postat av: Helena

Va, ska du inte ha kvar den??? Den kommer ju att vara ett minne för livet.....

2009-12-09 @ 15:02:53
Postat av: Ewa

Ja den var inte vacker men Anton skulle nog gilla den :-) ännu mer om det hade varit Star wars.

Det är i alla fall kul att vinna oavsett vad det är sen kan man ju önska att det vore nåt annat ibland, typ slantar.

2009-12-10 @ 07:58:01
URL: http://www.spicyewa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0