I Gävle för julfirande

Igår morse skjutsade Claes mig till flyget och jag lämnade ett Belgrad täckt med snö. JAT skötte sig exemplariskt och flygresan avslutades med inflygningen över Stockholm. Solen sken från en klarblå himmel och hela stan var inbäddad i vit snö. Otroligt vackert!
SJ gjorde också sitt för att ge mig en behaglig resa över Uppsala-slätterna. Sverige är fantastiskt!

Våran lägenhet väntade inbjudande med en tomtar och julbelysningar, vad skönt att jag fixade det förra gången!
Det är bara granen som ska upp. Helena hade satt dit en jättefin blombukett!

Träffade Ulla, Erik, Tom och Helena! Sprang ihop med Marianne och andra jag känner på ICA Söder.

Gick sen hem till lägenheten, som känns väldigt tom, det var helt annat när Andreas stökade runt här...Längtar till Claes och Andreas kommer !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0