Juldagen

Idag var det dags för Fredrik  och hans lilla familj att flytta ut från Danderyds sjukhus, och så klart var vi där, för att kvittera ut dom, Andreas, Claes och jag!

Vilka sötnosar! I farmors stickade luvor och koftor, fick dom hoppa in i bilen, det blåste halv storm ute ...


Snacka om den bästa 40-års presenten  för Fredrik, just idag !!
Äntligen hemma med lilla familjen...

Dom är inte stora.

Vilken känsla att nosa på dom och bara mysa med dessa små pluttar! Andreas var också helt betagen och satsar fullt på att bli "favoritkusinen" och helt klart har han ett stort försprång... (som Carolina räknar med att komma ikapp, tur att dom kan få en varsin!)
Stolt faster! 


Morfar Mirko var glad och stolt som en tupp!

Det var inte lätt att slita sig och åka därifrån ska jag säga. "Lyckos" Andreas som bor nära och kan kvista över lite närsomhelst...

När vi kom hem till Gävle igen åkte  vi via Ulla, Cajsa och de andra på Floravägen. Där var det i vanlig ordning en massa som hände...Folk ut och in, snögubbar, pulkaåkning och lite glögg.


Vi åkte hemåt för en lugn kväll i TV-soffan, samtidigt som vi insåg att huset kunde vara fullt!
Så underbart, där satt dom igen mina killar, som jag njuter av att ha omkring mig: Filip, Erik, Emil, Peter och Andreas, precis som förr, jag bara njuter!

Dom spelade spel, laddade för en utekväll och knaprade på några av mormors spjäll!

När dom knatade vidare var det dags för oss att sova!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Gilla för att vi får se bilder på släktens nya jättesöta medlemmar. Lycka och välgång tillönskas de små.

Kram Ettan

2009-12-28 @ 08:52:14
Postat av: Bernike

Ah, vilka sötnöss. ♥

Hälsa till dem så gott o hälsa från oss.

2009-12-28 @ 14:55:26
URL: http://fulaankungen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0