Julstämning



Idag när jag gick från frissan kunde jag inte låta bli att knäppa denna stämningsfulla bild med min iPhone. Vi har ca 3 dm snö och nollgradigt, till helgen ska det bli -8. Känslan av att det snart är jul har verkligen infunnit sig.
I morse bjöd jag "mina pojkar" på Balzac på glögg och pepparkakor, dom tyckte att det var en jättebra start på arbetsdagen!
Eftersom det dröjer till januari innan det är jul här, så åker jag till Sverige i morgon, för att fira där med nära och kära... Efter vad jag förstått är det lika mycket snö där!
Claes kommer den 22:a.

Dreaming of a White Christmas.....

Kommentarer
Postat av: Liz & Göran

Ser ju såå mysigt ut, och du kommer hem till en härlig vinter också! Välkommen hem till julfirandet!!

Kram!

2009-12-17 @ 21:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0