Natalia

...hade namnsdag och så här mysigt såg det ut från vår balkong när vi åkte från Gävle igår.


Vi åkte med tåget, Claes och jag till Arlanda och Andreas vidare till Stockholm. Det var lika vackert i Sverige nu som när jag kom. Vi har verkligen fått njuta av en vit jul, helt underbart!

Det är alltid lika svårt att åka från Sverige men det var ialla fall mysigt att pussa på Andreas in i det längsta...

På Arlanda firade vi min födelsedag med räkmackor och champagne, fräscht och gott!

Och tack alla ni som gratulerat på olika vis, men jag hade ju min fest förra året och den kan jag "leva på" i minst tio år till!

Resan gick bra, utan förseningar och när vi kom till Belgrad var det gröna gräsmattor och +6 grader. Lite för tidigt med sån värme, efter det mysiga vintervädret i Sverige. Jag har verkligen uppskattat snön och knarret under skorna.

Idag har Claes varit på jobbet igen. 
Jag har legat i sängen och läst veckotidningar mest hela dagen och varit lite smådeppig, som jag alltid är första dagarna efter Sverigeturerna. Jag är allmänt irriterad, lättretlig och tycker synd om mig själv och nu vill jag helst bara vara med "mina" tvillingar... Jag kan inte se vitsen med att vara här just nu.


GRATTIS Mamma, som fyller år idag!!

Vi är ett helt gäng "decemberbarn" i vår släkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0