En ny spännande dag

Deb kom idag, med ett fång rosa rosor, och sen fick hon massage. Taktil massage, hon gillar det och hjälper mig att fatta modet att komma igång med business igen. Jag har ställt iordning vårt extra sovrum till ett massagerum och hon hjälper mig med marknadsföringen... det är sånt hon verkligen är bra på. Rent spontant kallar hon mitt företag "Healing Hands" och jag gillar det !! Hon pratar runt med folk hon känner och det är redan flera som är intresserade av att testa. Massage finns ju i alla former här i Serbien och det är billigt. Men det jag lärt mig är att serberna vet allt bäst, men dom är dåliga på att få till det där lilla extra...finishen på slutet.
Cathis skickar grejer från Sverige, Deb och jag översätter och så småningom så fixar vi allt som behövs för att hitta kunder... Wish me Good Luck !

Sen dansade vi Salsa igen. Att han, MiloŠ, har sånt tålamod, med oss pantertanter !  Vi har skoj och gör vissa framsteg. han vill dock få oss att förstå att vi måste träna hemma, åtminstone fem minuter varje dag... Ska försöka...

Vi har himla roligt och det är massor av skratt!  Han utbildar sig till teaterproducent och lyckades jättebra i sluttestet häromdagen, så nu är han riktigt glad !



Efter en mysig födelsedagsmiddag, för Emma, denna gång, kollade vi Let´s Dance, i TV-soffan. Vi börjar bli riktigt bra på bedömningarna nu. Ärligt talat trodde jag att Elisabeth skulle dansat färdigt ikväll. Det är ingen riktig spänst i hennes ben och tantfötter. Jag känner igen symptomen...
Claes däremot ägnar sig åt mental träning, vad det gäller dansen:-)

Som jag sa till Emma ikväll, alla dagar är inte spännande från början, men dom blir vad man gör dom till...
Sov sött allihopa !!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej Gilla!

Naturligtvis önskar jag dig lycka till, klart att du fixar det! :) "Healing hands" låter bra. Men du, hur länge ska ni stanna?



Åh, vad kul med salsa! Det är jättelängesen jag dansade nån dans förutom på krogen, men det kan inte ens räknas. Jag gillar fredagarna med Let´s Dance, det är härligt med dans.



Kram från Frida!

2009-02-28 @ 09:13:34
URL: http://fiddeli76.blogg.se/
Postat av: Emma

Låter som att ni hade en mysig afton! Tack så jättemycket för gratulationerna och för det gulliga inlägget nedan :) låter väldigt spännande med "Healing Hands"... kramar

2009-03-04 @ 09:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0