Grattis Andreas!

                                            

Idag fyller du 21 år och ännu en gång inser jag att vi får fira Din födelsedag på avstånd och inte tillsammans med DIG, det är inte helt enkelt att vänja sig vid ska jag säga.
Må Din födelsedag bli helt underbar och ät så mycket tårta du orkar!
Du får springa lite extra i morgon...

http://www.youtube.com/watch?v=glNjsOHiBYs&feature=related

När vi igår kväll såg familjen Annorlunda, där det är en av familjerna som har 10 ! stycken hyvlar, kunde vi konstatera att vårt liv med små barn och stora tonåringar har varit väldigt enkelt !!

Puss och Kram !

Kommentarer
Postat av: Andreas

Tack så mycket!! haha får se om det blir någon tårta men det tror jag faktist inte..



xoxo

2009-02-24 @ 11:55:23
Postat av: Andreas

Nu har jag fått en underbar lunch hos mormor och morfar!! det blev jordärtskock´s soppa med en pilgrimsmussla och västerbottenflan, till varmrätt blev det oxfilé med klyftpotatis och egen béasås och till efterrätt fick jag en semeltårta!! Sen fick jag även ett 21 års packet!!



Mormor och morfar hälsar så mycket!!

2009-02-24 @ 15:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0