IWC

Jag är medlem i IWC,  International Women Club,  in Belgrade, och idag hade vi vår månadsträff, det är alltid  första tisdagen i månaden. Det var Morning Coffee på Tyska residenset, där den tyska ambassadören med familj bor.

                                                                                                                                                              Klicka för att se bildinformation

Det var inte helt givet att jag skulle gå idag, tisdagar brukar jag ju rida  och det var flera månader sen jag deltog i någon träff.
Jag vägde för och emot flera gånger, tycker att jag har tillräckligt med umgänge i Belgrad... men av någon anledning drogs jag ändå dit. Till saken hör också att Claes åkte till Tyskland i morse och att bilen är till mitt förfogande, vilket givetvis gjorde det enklare att komma iväg. Och jag är verkligen glad att jag kom iväg, vi var säkert 60-70 st damer som samlats. Vi drack kaffe och knaprade på små snittar samtidigt som vi minglade med både gamla bekanta och nyinkomna. 
Riktigt spännande var det att träffa Isidora, serbisk kvinna på 35, som bott och arbetat många år i Turkiet och nu var tillbaka i Belgrad. Hon hade precis öppnat ett holistiskt "center" med Tai Chi och Qi Gong i närheten av oss, vi ska träffas igen och kanske kan vi hitta någon samarbetsform... Jag vill gärna massera igen !

Medan jag letar köpare till cementbilarna...Är det nån som har bra tips på var man hittar dom??

Kvällen har jag ägnat åt studier i hur man blir en bra säljare:)

Kommentarer
Postat av: Ettan

Hej Gilla!

Vadå cementbilar??? Har du såna till salu? Var har du hittat dom?

2009-02-03 @ 21:25:28
Postat av: Tina

Hej

Vad trevligt att läsa vad du gör "där borta". Själv har jag ägnat dagen i skolbänken. Just nu "fullt" i huvudet. Nu ska jag gå ut vi vår HÄRLIGA vinter kväll med Ellen & Tilda. Sköt om er! Kram Tina

2009-02-05 @ 19:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0