Längtar...

...efter Claes, han har varit borta sen i morse:) och sitter nu i bilen, med kollegor, på väg hem i snöoväder på den serbiska landsbygden. Dom har varit så långt österut dom kan komma mot Rumänien/Bulgarien och förhandlat om nya bussbolag.
Jag förbereder för vår smestertripp i morgon, då vi ska till Wien. Vi åker bil dit  och jag har haft den på tvätt idag, så den glänser både in- och utvändigt. Pojkarna är så duktiga!
Snygg i håret är jag också, har varit till Nero, som både färgat och klippt mig. Jag är jättenöjd och hoppas att Claes också blir det, han tycker aldrig om när jag klipper mig. Deb gillade dock håret, när vi åt lunch tillsammans idag, hon är alltid så himla positiv!
Lyssnar på Lugna Favoriter, stryker packning, läser bloggar, målar naglar och pysslar på i min ensamhet. Har pratat länge med Carolina, som mår bättre och njuter av att ha sin dator tillbaka efter reparation.
Ugnen är varm, och  mackor  med champinjoner och kyckling är klara att gratineras, så fort Claes kommer. Det blir riktiga Nattmackor!
Sköt om Er där ute i cyberspace! Kram, Kram

Kommentarer
Postat av: Helena

Lufttrycksförändringar är eländigt och inget man kan göra något åt, till skillnad från rödvin som går att byta mot vitt. för att slippa h-värken. Bättre idag och förhoppningsvis ok i morgon. Va mysigt det låter att göra en biltur till Wien för att sedan gå på bal på slottet. Och dom bilderna kan vi väl få se.

Kram

2009-02-12 @ 08:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0