Speciella dagar

Nu är det ju faktiskt så att alla dagar egentligen är speciella dagar... Men det händer inte alltid spännande saker, beror i och för sig på vad man menar med spännande och vad man gör av det.
För mig är möten i olika former ALLTID spännande!
Idag har jag tränat på crosstrainern, strosat runt här hemma, läst lite här och lite där, fastnat i omgångar framför datorn, pratat i telefon, tvättat några maskiner, strykit några skjortor och egentligen bara slösat iväg dagen, inte producerat någonting ! Inget spännande alls. Men det är varken kul att skriva om eller att läsa om, antagligen...
Nu ska jag öva vidare på salsastegen, 1,2,3,slow, att det ska vara så svårt...

Kommentarer
Postat av: Liz

Åh va skönt Gilla... att höra att även du har en helt vanlig tråkig dag, hi-hi! Men som du säger, det beror ju på, vardagen kan vara nog så spännande-men bara ibland, tyvärr! Ha det så bra!

Kram

2009-02-09 @ 21:33:35
URL: http://www.123minsida.se/Hagadogs
Postat av: Bernike

Låter som en helt underbar dag du haft. Minst lika värdefull som en dag full av händelser.

Kramelikram.

2009-02-09 @ 21:58:43
Postat av: Helena

alltså, Sting trodde jag var ett hårdrockband...... suck, jag är hopplöst efter i vissa avseenden. Har också påbörjat en ny vanlig vecka. Stockholm igår, klienter i dag och bridge imorgon. Fullt program mao

2009-02-10 @ 10:14:03
Postat av: Tina

Hej! Skönt att höra att ni inte ALLTID har bra väder. Själv har jag frysit hela dagen. Jobbat ut i Sandviken och Järbo. Tufft väder i S-viken men Järbo var ännu tuffare -20 på eftermiddagen. Då vill man byta jobb men bara då. Dom fyrbenta vännerna har gått på två eller tre ben idag. Dom tycker att det är i kallaste laget idag. Sköt om dig / Kram Tina

2009-02-10 @ 20:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0