Vardagen pågår

Livet här är inte alltid fyllt av luncher på restaurang eller möten med presidenten...
Det är alldeles vanligt också, med spöregn.
Idag har jag torkat alla golv och skurat badrummet, det tog flera timmar och det är inte roligare här än någon annan stans, men måste göras. Till lunch blev det en simpel omelett.
Jag gläds också åt helt vanliga saker nämligen, Carolina som klarade tentan förra veckan och trivs i sitt nya boende!
Andreas som har besiktat bilen, för första gången i sitt liv, och den gick igenom!
Claes som jobbar hemma just nu och vi kan ta en eftermiddagsfika tillsammans. Ska skicka honom ett mail och kolla om det passar nu...

Kommentarer
Postat av: Marianne

Kul med bloggen,när det gäller nån jag känner..

Ha de så gott med din Claes

2009-01-22 @ 21:18:39
Postat av: Helena

Jag städade förra fredagen. Det får faktiskt duga några dagar till. Igår fick vi hem en stolt värnpliktig i marinens permisuniform. Han var jättesnygg och jättenöjd. Ikväll blir det fredagsbiff med bea och pommefrites. Och eftersom jag inte hört något annat så blir det Erik, Andreas och Henrik. Det är så trevligt.

2009-01-23 @ 14:59:43
Postat av: Bernike

Stora saker i livet för barnen. Klart att du gläds med dem. :-)

Du är grym.

2009-01-23 @ 23:06:29
Postat av: Tina

Hej ! Härligt att läsa om din vardag. Här hemma har vi idag kämpat med snö och blåst. HÄRLIGT! Skönt att var inne och se på TV sporten då. I morgon ska nog en del av dagen egnas åt studier.

Sköt om dig! Kram Tina

2009-01-24 @ 22:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0