14 juli

Jag firade tillsammans med tre snygga killar på balkongen, Du skulle varit med Kickan !
Vi åt en god middag utan vin, vädret var varmt och flaggan var hissad på gården...
Emil, Peter och Andreas.

Vi firade:

Att Elvira fyller 10 år idag!  

Att min häst Eika i Belgrad fått ett stoföl idag!
En liten söt rödbrun tjej med vit stjärna och en vit strumpa på höger bakben. Hon är redan livlig och stark och jag jag väntar med spänning på bilder...
Jag passar på att starta en liten tävling, Vad ska hon heta?
Det får gärna anspela på ett nordiskt träd, mammans namn betyder Ek. Skicka kommentarer!!!

Att kronprinsessan Victoria också har födelsedag!
Jag har precis njutit av hennes firande på Öland och tycker verkligen att hon är fantastisk. Både vacker, kärleksfull och ödmjuk. Jag insåg plötsligt att vi har något gemensamt, nämligen att hon klappar också händerna i "baktakt" till musiken! Men hellre det och njuta och ha kul istället för att inte ens vilja....

Sov gott alla kära!!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Gurka och Coca Cola? Nä, inget för mig.

Det skulle vara för dom snygga killarna då!!

Du kan väl döpa hästen till Vickan eftersom Viktoria har födelsedag samtidigt och du verkar gilla henne.Tycker du att det är för fantasilöst så tycker jag att Tilia (Lind) eller Betula (Björk) är fina namn.

Kram

2009-07-15 @ 08:53:02
Postat av: Bonne

Hej Gilla



Vad sägs om Quercus, vilket är latin rakt av = ek



Ha det gott



Göran

2009-07-15 @ 09:19:55
Postat av: Ewa

Jag tycker hon ska heta Picea :-)

Vi är hemma igen och längtar tillbaka....

Tunisien var över mina förväntningar och vi har haft det kanon.

2009-07-15 @ 15:27:17
URL: http://www.spicyewa.se
Postat av: Joffa

ENja tycker jag är ett bra förslag.

2009-07-16 @ 00:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0