Äntligen Fredag....

....brukar alla som jobbar hela veckan säga, och det känns ju bra att kunna tillhöra den skaran ett tag.
I två hela veckor har jag cyklat till jobbet i "spagettilinne", helt fantastiskt, idag är det fortfarande varmt, +20 men det har kommit några stänk... Men vad är det värsta som kan hända? att jag blir blöt.
Ikväll åker jag med Henke till Helena och Tom på deras ö, Stendörren. Där brukar solen alltid skina !
datorn får vara hemma

Hittade en snygging som var på väg till party igår...
Trött idag? Trevligt?

Jag "hamnade" hos Marianne och Peter en stund och bjöds på goda crepes och en härlig pratstund.

Önskar er alla en skön helg!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Det var jätte trevligt! Inte så trött som jag brukar kunna bli, så det är skönt! blev iaf mayhem:)

2009-07-03 @ 14:09:26
Postat av: Bernike

Man skulle kunna tro att Claes var hemma!! Så likt.



ha det trevligt i helgen. Nästa vecka har jag semester så du vet. ;) Kram!<3

2009-07-03 @ 15:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0