Blåbär

Idag,eter jobbet,  har jag varit med Helena och Morris i min farmor och farfars skog på Norrlandet och plockat stora fina blåbär !
Vi fick ihop flera liter och nu är det rensandet kvar, mindre roligt. Men det är ju så gott med blåbär i morgonyoghurten och för att inte tala om hur nyttigt det är!

Igår var jag till min kusin  Inga-Lill och hennes Totte  i Valbo, jättetrevligt ! Jag fick se massor av fina foton från Magnus och Mimmis bröllop, det såg riktigt mysigt ut.

Andreas, Emil och Anton är i Belgrad hos Claes. Dom åkte dit igår kväll och har redan hunnit med lite nattliv...och helstekt lamm. Än så länge verkar dom nöjda med  "Sommarstad Belgrad".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0