Ettans kanelbullar

Såå jag har längtat efter Ettans kanelbullar, dom är bara bäst! 
(Förlåt mamma och Ulla!)
 

Ikväll var jag äntligen till Jarvsta och fikade med Ettan och Leif. Av dessa fyra bullar åt jag tre...
Jag fick en påse med hem till Andreas också, vi väntar på kommentar !


Leifs senaste bilprojekt är en Chevrolet Impala. Nu är den nästan klar, bara lite kvar att lacka, innan den kan visas upp på "crusingen"


Titta noga hur Ettan speglas i lacken på motorhuven !
Sune, heter hunden, som har ryggskott och inte fattar att han måste vila...

Tack för en trevlig kväll och fina rosor!

Kommentarer
Postat av: Kickan

3 bullar!Hur går det med kolhydraterna?

Jag har svårt att tro att någon bakar godare bullar än Maggan.

Ettan har antagligen fått receptet av henne och lägger bara till x-tra smör!

Jag vill också ha receptet för jag tycker om smööör.

Kan du be Ettan maila det till mig?



Kram

2009-07-09 @ 13:22:30
Postat av: Ewa

Jag håller med där.... mammas bullar är bara bäst!

Tex tycker oxå det.

2009-07-11 @ 23:24:01
URL: http://www.spicyewa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0