Lugn helg

Fredagkväll bjöd Anne-Christine på middag hos Nklas i Trödje. Bernike och småkillarna var också där. Det var kul att träffa alla! När det sken upp mot kvällningen tog Anne-Christine och jag en promenad och kollade in havet.

Eftersom det inte var sol och badväder, när jag sovit ut på lördagmorgon, bestämde jag mig för att ta itu med storstädning av lägenheten.  I lugn och ro har jag poat på med det under hela helgen och nu känner jag mig riktigt nöjd. Det som är kvar är ugnen, kylskåpet och Andreas rum. Han har inte plockat undan adventsljusstaken än....

Imorgon startar en ny arbetsvecka och snart kommer Claes!

Kommentarer
Postat av: Ettan

Apropå Kickans inlägg om bullreceptet. Nu är det så att jag mailade till henne i fredags och bjöd in henne och Göran att smaka mina berömda bullar. Då ska jag också tala om hur jag gör.

Kram Ettan

2009-07-13 @ 08:10:53
Postat av: Kickan

Undrar vad stackars Andreas tycker om att "morsan" kommer hem och stökar till i hans trivsamma (o)ordning?

Om 139 dgr är det 1:a advent så det är väl ingen idé att plocka bort staken nu!



Kram till Andreas

2009-07-13 @ 08:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0