Nyfrissad

Med en rosa pelargon, som jag fått i uppskattning av en av mina pensionärer igår, åkte jag snabbt till Valbo efter jobbet....
Mitt hår var både för långt och silvrigt, så det var dags för lite åtgärder. Jag hade bokat tid med Inga-Lill, min kära kusin, som nu övertagit en salong i Valbo. Salong Hårlocken !
Det var första gången hon fixade mitt hår, men absolut inte den sista! Jag är jättenöjd, min Nero i all ära, men där kan det ibland vara språkproblem (serbiska-engelska-tyska-svenska), Inga-Lill förstod precis vad jag menade och fick till det så också!!
Tack för ett bra jobb och trevlig samvaro!! Nu är jag snygg igen!

På vägen hem tittade jag in hos Anna och Alexander i Hagaström. Dom bor i ett sött hus "på landet". tyvärr var Alexander inte alls pigg, han var inne på tredje dan med 40 graders feber, så det blev en snabbvisit.

Kommentarer
Postat av: Ingalill

Hej Gilla

Kul att du blev så nöjd med håret,I veckan har flera nya kunder hört av sig o bokat tid efter rek, från andra.Kul tycker jag.Det kommer nog att bli som jag vill med salongen så småningom.Vilket sommarväder vi har nu.I dag har vi varit ute vid kusten o lunchat vid Hussleharen. Mycket bra ställe med kanonmat o ett härligt salladsbord o mycket trevlig personal.Robban bjöd.Han var här i gårkv med sin Ingela.En toppentjej. Hon är väldigt lik dig Gilla.Ännu roligare tycker jag. Vi spöade killarna i ordalias.I morn bitti blir det golftävling. Håll tummarna. Kramis

2009-08-08 @ 21:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0