Om bara några timmar....

Igår var det fint väder igen och det blev några timmar på SPA....samma ställe som tidigare, med bubblor i vattnet denna gång !
Jag åkte alltså till Flaten efter jobbet och njöt av det fina vädret tillsammans med mamma och pappa, som egentligen tyckte att det var för varmt, +25. Avskilt boende i lekstugan, daggen kyler om fötterna när man kliver ut i natten...
Klev upp tidigt, då hade dom varit uppe en timme redan, åt frukost och åkte hem med bilen, det låg en snygg kille i min säng ? Jag cyklade vidare till jobbet.
Där körde det ihop sig i vanlig ordning, men det är kul med utmaningar...framförallt när man löser dom!

Min kära kusin Kickan kom förbi idag, nyfrissad i håret, perfekt för en bild på bloggen!
Andreas fikade med oss på balkongen och vi hade en mycket trevlig stund !
Hon stöder honom helt vad det gäller adventsljusstaken...

Sen kom Philip, han som låg i min säng,  en till kompis till Andreas och ett kärt återseende!
Kickan gillade också dessa fräschingars sällskap!

Carro njuter av sommaren i Helsingborg tillsammans med Annso, dom har legat på playan hela dan! Det vill jag också!

Själv städade jag lite till, nu är kylskåpet också fixat. Måste ha nåt att göra när jag räknar timmarna...
Andreas ska hämta Claes på Arlanda  i morgon! Jag längtar.... dan på jobbet kommer att bli lång, håll tummarna för att jag kan flexa ut tidigare!

Har ni upptäckt Spotify?  Det har jag, häftigt sätt att hitta musik via nätet....Just nu lyssnar jag "En sån karl" med Lill Lindfors...
http://www.youtube.com/watch?v=gj6TnDqMBKw
Hon har varit min idol ända sedan jag träffade henne i Mohed 1967 !

Kommentarer
Postat av: Ewa

Jag förstår att du längtar....

Det har väl gått många veckor sedan ni träffades, säkert en månad va?

2009-07-17 @ 09:05:16
URL: http://www.spicyewa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0