Regn regn regn

Det är väl otroligt hur vädret skiftar....
Ena dagen +35, nästa +11, nordanvindar och spöregn. Det var det igår när jag skulle cykla till jobbet, då gav jag upp. Andreas var så gullig, han klev upp och skjutsade mig!
Regnet och blåsten höll i precis hela dagen och fortsätter idag, tur att man inte har semester!

Anna och jag hade planerat sommardans på Laduholmen, men hallå, vad skulle vi dit och göra, det frös inne. Mamma sa att det var ett tecken....på vad, svensk sommar?
Vi gick i alla fall ut och åt, på ett nytt ställe, Kalles bar och grill, en liten mysig kvarterskrog på Timmermansgatan. Vi åt och drack gott och hade mycket trevligt tillsammans, som vanligt.
Dansen tar vi nästa gång !

Nu kom Andreas hem med bilen till mig, så jag slipper cykla idag också, Tack!

PS Andreas utlåtande om Ettans bullar:  

"Kan vara dom bästa kanelbullar jag någonsin ätit!"


Kommentarer
Postat av: Kickan

Själv blev jag blöt om fötterna när jag plöjde med min röda Skoda genom vattenmassorna på Näringen. Körde till Skutskär utan bromsar, men jag har ju alltid gillat utmaningar!

Hur blir det med bull receptet?



Trevlig helg

2009-07-10 @ 11:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0