Morgontidning!

Lyckan är också en morgontidning till morgonkaffet, när regnet skvalar utanför fönstret. Även om det är Svenska Dagbladet  från 28 maj....
Marko och Marianne hade nämligen några tidningar med sig när dom kom till oss igårkväll och åt middag.
Dom hade också med sig rörmokaren, som bara pratar serbiska, och kunde hjälpa till så vi fick vatten i toan igen.
Vad dom mer hade med så var det lingondricka och med hjälp av den och min vodka kunde vi blanda en varsin vargtass.
Vodka är något som jag normalt aldrig brukar köpa, men alla kan väl falla för reklamen och den här flaskan kunde jag bara inte motstå...
.                                                                 

Det är bara att konstatera att Absolut, med detta smarta drag lyckats nå en ny målgrupp. Jag kan tänka mig att både mamma och Ettan skulle kunna falla för denna flaska med bling-bling......Man kan ju alltid använda spriten till sårvård!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0