Andreas på plats i Belgrad

Sent igår kväll kom Andreas äntligen hit igen ! Vi hämtade honom på flygplatsen och fikade lite tillsammans innan han kröp i säng. Så skönt att ha honom här :)
Idag har han varit till tandläkaren och kollat att allt är bra och dessutom kostat på ett vitare leende, kolla bara vad snyggt det blev !


Under lunchen fick han träffa min kompis Oliver och hans mamma. Jag kan bara konstatera att Andreas är lika fascinerad av den pojken som jag. 

Det är bilmässa i stan och vi passade på att spegla oss i dom blänkande bilarna och titta på vackra flickor...
Vi kunde båda se att bilar vi annars inte tittar efter är helt okej när dom är splitternya och fräscha. Men vi fastnade för denna skönhet idag...



Vi fortsätter drömma om nya bilar och klämde in oss på en överfull buss, hemåt. 
Handlade lite mat och gick sista biten i regn.
Denna dag har verkligen varit omväxlande vädermässigt.
Sol, regn och varmt +18 och plötsligt verkar alla fruktträd börja blomma, över en natt eller två.

Vi var tre kockar ikväll och åt mycket gott. Andreas kokade bearnaissås, jättegott till oxfilén som Claes stekte. Jag dukade...

I morgon kommer Carolina !!

Kommentarer
Postat av: Bernike

Jättefina tänder har du A. vill oxå



Gustav frågade om vi skulle köpa bilen Ni fotat. =) Vilken familjebil! =) Stor kontrast mot bussen Ni fick åka med hem. Hi-hi.

2009-04-01 @ 17:09:52
Postat av: Kickan

Jag tycker att Andreas var lika snygg innan han skaffade sig sitt colgate leende!

Kramar från Kickan

2009-04-02 @ 16:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0