Dansfinal...

Nu har vi också sett finalen i Let´s Dance,
och även idag var det Magnus och Annika som vann !
Dom gjorde det jättebra,
men vi håller dock med juryn, som gav de högsta poången till Laila och Tobias, dom var fantastiskt bra!
Det var ett mycket underhållande program idag och det var härligt att se alla de andra paren dansa så fint och avspänt.
Dans är vackert och inspirerande och innehåller mycket glädje...
Så nu är det dags för mig att ta itu med salsan igen, det har varit uppehåll några veckor,
när Deb varit sjuk.

Stora balkongen är också skurad ! Jag känner mig så nöjd.
Efter lunchen ska vi ge oss iväg och se om vi kan hitta lite blommor att stoppa i krukorna därute, så det blir riktigt fint !

Ikväll kommer Andreas !!!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Skurborsten,det var länge sen jag använde.Du sålde mirakeltrasor bl.a. som jag fastnade för:)

Idag +6,promenad i Vårvik,faktiskt att solen visade sig nån minut,gissa om vi längtar efter sol och värme.-09 vart som vinter i Boden.Hälsa de dina.

2009-03-29 @ 18:49:58
Postat av: Helena

Va roligt ni ska få. Jag förstår att ni längtar. Tom, jag och Erik har varit på ön i helgen. Jag kom ut först på kvällen när innetemperaturen börjat närma sig normala 20 grader. Det var verkligen skönt att slippa dom första timmarna när graderna segar sig upp och veden bara tar slut. Ganska sparsamt med vårtecken i form av blommar, men sjöfågeln har börjat sina locktoner och det är härligt.

2009-03-29 @ 20:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0