Egen bankkvinna

Alla borde ha en egen "Ulla på banken" !

Igår satt jag i telefonköer och olika växlar under 30 minuter, för att reda ut någon räkning som Claes inte fått i februari, från Master Card. När jag äntligen fick prata med en person kunde hon inget göra för att jag inte kunde legitimera mig !!
Jag var riktigt irriterad. Ulla är ledig på måndagar.

Idag ringde jag Ulla, har hennes direktnummer på Swedbank. Hon hade inte svar på mina frågor, men fixade fram det jag ville veta och ringde tillbaka inom en halv timme. Det är guld värt, att ha bra och kunniga kontakter !  I alla branscher.

Kommentarer
Postat av: Helena

blev så nyfiken, hur legitimerar man sig på tfn?

2009-03-03 @ 15:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0