Lycka...

...kan faktiskt vara en ny perfekt...  ja, vaddå?  SKURBORSTE !
                                                                                

Nu har det väl slagit slint helt, tycker ni säkert, stackars människa, men det är faktiskt sant!
                                                                   

Med den har jag vårskurat den ena av våra balkonger, nu står torkställningen åter så fint därute och jag slipper torka tvätten inne i lägenheten, bara en sån sak.
Med den har jag skurat av fönstren innan jag tvättade dem i vanlig ordning, man kommer åt så bra med en riktig skurborste. Eller hur mamma och Kickan ?
Med den ska jag skura den andra balkongen och trädgårdsmöblerna i morgon och göra vårfint innan Andreas och Carolina kommer!

Lycka är också när solen skiner och värmer så gott som den gjort idag igen, +20 grader.
Vi har promenerat i kortärmat och ätit lunch tillsammans med Deb, på en utomhusservering !
Parkerna är fulla av alla barn som  testar sina nya cyklar och rullskridskor, pensionärer som spankulerar omkring, glassätare och ungdomar som pussas. Det är vårtecken :-)

Oliver blev jätteglad åt "Haj DVDn" och hade visat den fyra gånger för Deb häromdagen. Han kan redan namnen på alla fiskar och när hon frågade honom vem som var på första bilden, svarade han helt klart "That´s my friend, Gunilla"!
Det är tråkigt att dom flyttar nu till veckan.

Hoppas ni slipper skotta snö i helgen !!
Ha en skön kväll, vad den än bjuder på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0