Min kompis har flyttat

Nu har Deb flyttat,
snyft,
och lämnat ett stort tomrum efter sig...
Vi inlledde vår  avskedsmiddag på Balzac med lite champagne härhemma. Claes i ny Veoliaoverall...


Efter mycket om och men, hon gillar inte avsked, fick Claes och jag i allafall skjutsa henne till flygplatsen igår morse.
Det var skönt att följa henne, checka in och fika lite innan vi alla snyftade när hon gick genom säkerhetskontrollen, på samma sätt som vi gjort med alla våra gäster hittills. Men vi ses igen! och har kommit varandra så nära de senaste veckorna, på ett mycket speciellt sätt....det är svårt att beskriva. Hon kommer tillbaka i slutet av augusti och sen har ju vi verkligen anledning att åka till Indien. Det är bara att sätta igång och spara!
Hon landade ordentligt i Indien igår kväll och fick genomgå stor hälsokontroll innan hon fick komma in i landet. Ett land som är fullt av konstiga sjukdomar...mysko.

När jag kom hem hittade jag en present från Deb, med underbara örhängen från Swarovski, dom matchar mitt halsband perfekt....

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hallo mamma! vart har du tagit vägen, gör du inget längre...skriv mer:)

puss

2009-06-01 @ 19:43:04
URL: http://behindthehorizon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0