Premiärbad

Resan till Belgrad igår gick jättebra och var roligare eftersom jag hade sällskap med Anna.
Hon går omkring med ett leende på läpparna hela tiden och bara tycker att allt är fantastiskt.

Igår hann vi med en sen lunch hos våra pojkar, promenad i Kalemegdan och genom stan, sen satt vi på Skaradljia och tittade på folk över ett glas vin.

Idag blev det sovmorgon och sedan en tur till vår marknad där Anna fick se och handla av allt gott som finns nu.

Vi åt av jordgubbar, körsbär, solvarma tomater, gurka, rädisor och nybakt bröd till lunch på balkongen!

Sen blev det cykeltur igen, Claes försökte stoppa in oss i bilen... Vi cyklade efter Sava, förbi Serbian Open, där dom spelar tennis för fullt, och ut till Ada.
När vi cyklade som bäst ringde Claes telefon. Det var direktrapport från Andreas i Oslo, Lienpilen hade vunnit, 3-åringsloppet för nodsvenska hästar från Sverige och Norge. GRATTIS! JÄTTESKOJIGT!
På Ada träffade vi Marko och Marianne, och Anna och jag passade på att ta årets premiärdopp ! Det var många som tittade konstigt

men det var jätteskönt!

Ikväll siktar vi på partaj på någon Splava på Donau!

Kommentarer
Postat av: Tina

Oj, oj vad ska man säga. Jag tror inte att jag vill höra allt mysigt ni gör. Men det låter underbart i alla fall, "typ" som en bal på slottet. Inte alls så sugen på frukt och grönsaker ni köpt på marknaden, dom var säkert importerade eller? Ha det så skönt "mina" go vänner! Kram från Tina

p.s. Uffe hälsar så gott.

2009-05-09 @ 22:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0