Vad är det som styr ?

Ibland kan man bara undra hur våra olika vägar korsas...

Igår kväll när jag städade som bäst ringde Claes från mellanlandningen i Frankfurt och talade om att Bosse Soläng, en kollega och vän från I 14 tiden var på väg in mot Belgrad. Jag fick hans nummer och ringde upp. Hans hotell är Villa Kalemegdan, 50 meter från oss, av alla hotell och hans första gång i stan. Vi träffades och pratade en stund nere hos "våra" pojkar, det var jättetrevligt!
Och sen gick städningen som en dans, jag blev klar precis innan Claes kom.

Nu ska jag packa, för jag åker med Deb till Budapest idag. Vi ska besöka Rita och lille Oliver !
Förhoppningsvis blir det också lite shopping på IKEA, nu ska väl inte allt vara stängt denna gång.

Så om det blir tyst från mig några dagar, så kommer sammanfattningen när jag är hemma igen.

Vill också passa på att gratulera Carolina som igår fick antagningsbeskedet till utbildningen hon sökt i Australien. GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0