Facebook...

...here I come!
Som ni redan vet så är jag en "procrastinator"- gå och slå upp!
Skolböckerna, och nu framförallt en massa konstiga statistikbegrepp lockar inte mig just nu. Så jag satte mig och började plita med facebook istället, inte för att jag vet hur det funkar, men jag har i alla fall lagt upp en sida på förmiddagen.
När jag kom tillbaka från frissan, måste ju vara snygg när jag ska till Svedala nästa vecka, och slog igång datorn, så hade det bara rasslat till i min inkorg på mailen. Jisses! det var ju skoj, men kommer allt att komma den vägen i fortsättningen också??
Jag trodde man skötte korrespondensen helt via facebook-sidan....

I need help! Please!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0