Fikat runt

Idag har jag verkligen varit social på en massa håll och kanter. Claes åkte jättetidigt till Berlin och kommer hem jättesent inatt.
På fm var jag till stallet, men jag red inte, min rygg är inte helt ok efter fallet jag hade, så jag vilar... Men min Eika och hennes föl Drina, var ute i hagen. Det är så skoj att se den lilla, hon är inte rädd för någonting och ibland får hon ett ryck och bara rusar runt. Hon växer fort!


Sen  träffade jag Sanja, vi satt ute i solen och fikade och jag passade på att skicka denna bild till Andreas...
Han fattade inte vad jag menade med +21, grader alltså, den 17 november!

På kvällen träffade jag min fd kollega Natasa och nu håller jag på att packa. Jag åker till Svedala på torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0