HÅRLOCKEN



Lyckliga ni valbobor...
Inga-Lill, min kära kusin, har flyttat hem igen till Valbo!

Hon är en alldeles strålande, pigg och käck frisör, med en massa år av  erfarenhet från sitt jobb i Uppsala.
Hon älskar verkligen människor, både unga och gamla och deras hår!
Och hon fixar allt med håret åt både killar och tjejer.

Nu har hon tagit över Salong HÅRLOCKEN i Valbo,  
Centrum 4 B, tel. 026-13 04 43

Hon har både tidsbeställning och drop-in.
Just nu har hon också flera bra erbjudanden, ring och kolla!!!
Vem vill inte bli snygg till jul??

Var tionde klippning är gratis, och jag passade på att få min andra, nu när jag var hemma, för Nero härnere i Belgrad i all ära, men han förstår inte riktigt vilken "linje" jag vill ha på mitt hår, men Inga-Lill förstår precis !

Så här glada var vi båda när jag blev så snygg!


Kommentarer
Postat av: Kickan

Du blev jättesnygg i håret Gilla.

Själv var jag där i Torsdags och gjorde mig fin till jul.Nästa gång ska jag även fixa till ögonbrynen som behöver både färgas och tuktas till. Jag är så glad att äntligen ha syrran på hemmaplan och önskar henne lycka till med salongen med många nya kunder.Ni som läser detta,passa på att boka då hon har rabatt på vissa behandlingar.

God Jul till samtliga släkt/vänner önskar Kickan

2009-11-29 @ 12:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0