Hemma

Var är egentligen hemma?
För det mesta nu för tiden är hemma i Belgrad! Där har jag min käre man och våra skönaste sängar, tack Peter!
Just nu sitter jag hemma på Brunnsgatan och skriver, det känns egentligen minst hemma. Tomt och tyst inte en katt i krokarna.
Igår när jag, efter två timmar uppkommen fritid på flyglatsen i Munchen, kom till Arlanda, satt mamma och pappa så snällt och väntade på mig. Tack så jättemycket! Det är väl helt underbart att ens över 70 år unga föräldrar fortfarande ställer upp och hämtar sin sedan länge vuxna dotter. Jag hoppas att Claes och jag kommer att vara lika pigga i den åldern.
Inatt har jag sovit hemma i min gamla säng i Flaten!

Det är väl antagligen som den gamla sången med Paul Young "Wherever I lay my hat that´s my home"
http://www.youtube.com/watch?v=8l8D0aFVjvg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0