Mysig weekend

Som ni vet börjar varje weekend med fredagkväll!
Då var jag bjuden över till Helena och Tom, jättemysigt i vanlig ordning, dom bjöd på skaldjur och härlig vänskap!
När jag kom hem igen satt jag uppe lite extra och fixade lite jul till Andreas och Erik, hade tänkt göra det med Helena, men hade glömt hälften av grejerna hemma.

Lördag morgon, blev jag vaccinerad mot svininfluensan, nu är det gjort och peppar, peppar har jag inte ens fått ont i armen...

Tog bilen och for i strålande sol till Stockholm, Andreas var uppe och klädd när jag kom. Han blev jätteglad åt att få den traditionella adventskalendern med små paket, lagom till december, i år får han dela med "brorsan". Visserligen hade han skickat ett litet sms här om veckan "Du mam, hur gör vi med kalendern i år??"

Sen träffade vi Fredrik och Karolina och åt lite gott till lunch med dom. Karolina är riktigt rund och go`om magen nu...
 

Jag gick en stund på stan innan jag sammanstrålade hos Andreas och Erik, med dom och Peter, jag njuter verkligen av att träffa "mina" pojkar igen. Och så klart pussa lite extra på Andreas.
  

Vi avlutade den härliga dagen med en god middag på "Grodan", då var även Andreas´ nya kompis Karl-Axel från Oslo och hans tjej Nette med. Ungdomaran åt "Moules frites" och smaskade ordentligt!

Men tro inte att jag fick kvarta hos killarna, så jag åkte till Marcus och Victoria i Vassunda istället, det var lugnast så.

I morse kunde jag höra hur lilla Louise, funderade över om "faster Gilla" verkligen sov i hennes säng.
Sen var hon inte tyst många minuter, hon resonerar så underbart nu för tiden!
Hon var på ett strålande humör idag, pratade i telefon med Carolina och till och med poserade i sin nya klänning från Indien...
  

Vägen tillbaka till Gävle gick i hällande regn.

Marcus startade med Flammentanz på Solvalla, och kom i alla fall i mål! Halva släkten var där och kollade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0