Fjärilar...

Fjärilar i magen, börjar det bli nu...
Om några timmar bär det iväg på min minst sagt spännande resa till en helt annan del av världen!
Deb har lovat att stå och vänta på mig när jag landar i Delhi klockan 4 på morgonen, lokal tid. Och sen är planen att jag ska umgås med henne och Heidi under veckan, och med deras män när dom behagar komma hem från jobbet. Jag har inga planer på att se en massa turistgrejer. Det får vi ta när Claes åker med!

Jag har ingen aning om hur det är med internetuppkopplingen där borta, så om inte annat får ni ge er till tåls tills jag kommer hem igen på lördag.

Ha det riktigt bra allihopa! Vi hörs! 

Kommentarer
Postat av: Ewa

Spännande! Ha en trevlig resa :-)Hoppas internetuppkopplingen funkar bra så vi slipper vänta så länge....

2009-10-26 @ 15:03:19
URL: http://www.spicyewa.se
Postat av: Lena Arwidsson

Trevlig resa tillönskas du från Podgorica!

Kram Lena

2009-10-26 @ 22:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0