Auf Widersehen Deb

Hej så länge! sade vi till Deb i går morse, när hon lämnade Belgrad för denna gång. Hon fick skjuts till Budapest och åker sen till Wien imorgon för att på fredag flyga tillbaka till New Delhi och sin man David.

Att vi trots allt ser så glada ut beror på att vi i Deb och Dave har två helt underbara vänner och vi är helt övertygade om att vi kommer att hålla kontakten och ses igen. Vi har redan börjat planera för en första tur till Indien... Och i och med det har Deb nåt att göra, dvs utforska det som måste ses och göras i Indien. På det sättet
sporrar vi varandra hela tiden.

Ge er till tåls kära läsare, för imorgon börjar jag nåt nytt på min blogg...
Har ni hört talas om gästbloggare?

I min värld handlar det om att någon har en speciell, rolig, annorlunda eller bara vad som helst historia att dela med sig av, till mina läsare på bloggen. Det kan alltså handla om någon som inte har en egen blogg men tycker att det kan vara skojigt att skriva nåt mer en än kommentar!

Är du sugen? Skriv ett vanligt mail, ev bifoga bilder och skicka till mig, så lägger jag ut det på min blogg.
Visst låter det som en bra idé?!

Imorgon är det alltså premiär!
Gissa vem som är först ut???

Kommentarer
Postat av: Ettan

Ja, inte lär det väl vara min syster?

Kram Ettan

2009-09-16 @ 17:21:19
Postat av: Helena

Snygg karl ni fått tag i..

2009-09-16 @ 19:49:34
Postat av: Kickan

Men Gilla, här hemma händer ju inget spännande att berätta om!

Vaknar,åker till jobbet,hem och laga middag,tittar på Idol under ett komaliknande tillstånd,släpar mig till sängen och sover några timmar,vaknar och börjar om igen.

Dessutom fick jag skrapa is imorse!!!



Kram till er båda

2009-09-17 @ 08:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0