Gästbloggare 2

Jag välkomnar denna gång min kära kusin
KICKAN!  

Hon tycker egentligen att alla dagar ser lika dana ut, men det kan dom ju inte göra med hennes nyvaknade intresse...så här skriver hon

Hej Gilla!
Eftersom du vill att vi som läser din underbara blogg ska berätta lite om vad som händer på hemmaplan så känner jag mig manad att börja.
Det händer ju inte så mycket, men små vardagliga händelser kanske är roligt för dig och andra att läsa om...

Jag njuter nu av en fin höst som tyvärr börjar bli för kylig för att åka motorcykel."Mitt nya intresse"!
Jag gnider på min fina hoj så fort jag får tillfälle.

I tisdags tog jag en semesterdag och packade en kaffetermos och ett ägg. "GI ni vet, måste komma i skinnbyxorna utan att olja dom på insidan först" och drog iväg på en långtur " 20 mil".

Jag har aldrig tyckt att koskit luktar gott men när jag åker motororcykel så njuter jag även av den "doften".
Frihetskänslan och utmaningen är så härlig.
Helt underbart att sticka iväg själv och känna att jag och min hoj är överens.
Vi har blivit bästa kompisar och "tror" inte att jag ska byta bort den.
Men det hinner jag kanske ändra på innan nästa säsong!
Jag vill gärna ha en Custom med några fler hästar.

Det värsta är när jag ska stanna på något ställe och behöver ta av mig hjälmen,Hua.
Fåfäng har jag alltid varit och jag hoppas att ingen jag känner behöver se eländet. Jag har nu stoppat ner en flaska spray i packväskan och försöker tufsa till frisyren så gott det går.
Konstigt att man ska behöva se ut så när man har en syrra som är hårfrissa!

Ettan, tina bullarna snart kommer vi.

Kram från Kickan

Snacka om livskvalitet!
Hojen är riktigt läcker och vi vill gärna se hur du ser ut när du sitter på!
Tack för din medverkan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan bara säga en sak... Du är bara för härlig! You go girl!

Kramar från oss!!

2009-09-21 @ 20:39:58
URL: http://www.123minsida.se/hagadogs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0