Illa, illa

F--n, dan började så bra, men när jag skulle galoppera idag gjorde hästen ett språng åt vänster. Jag fortsatte rakt fram och landade med en smäll på ryggen. Hjälmen var på men säkerhetsvästen hängde hemma. HUr eller hur jag tog mig upp och hem.
Miki, min chiropraktor härnere, efter tips av Vanja, kom hem och undersökte och behandlade mig. Rejäla mjukdelsskador med muskelkramper. Smärtstillande och vila, ligga eller gå försiktigt. Jag rör mig som en kratta. Det kunde varit värre. Han kommer igen i morgon.

Claes fixade middagen (hos våra pojkar)!

Har precis kollat på Lienpilen som startade på Bergsåker idag, det gick inget bra alls. Han startade sist och kom aldrig ikapp dom andra i det korta loppet...Bättre lycka nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Fy! Tur i oturen men Ta det lugnt och Krya på dig!

Kram

2009-09-25 @ 19:44:32
URL: http://www.spicyewa.se
Postat av: Liz

Hej! Men Gilla, fy vad otäckt!! Får verkligen en flash back när jag hör detta!! Hästar i all ära, men det kan gå illa ibland! Är glad att det ändå gått så pass bra för dig, även om du är rejält omtumlad!! Vila nu, ta ett glas vin, sen hoppas jag på ett snabbt tillfrisknande!!

Kram från Liz

2009-09-25 @ 21:36:11
Postat av: Ettan

Ja, det kunde ju ha gått mycket värre. Du får väl en del härliga blåmärken, men dom försvinner väl så småningom. Galopp kanske inte är din grej.

Nu när du ska det lugnt är det ju läge för studierna. Lycka till med återhämtningen.

Kram Ettan

2009-09-26 @ 11:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0