Lördagslediga

Det har ju varit fint väder hela veckan, så valet att göra en utflykt till mysiga Vrujci för att sola, bada och hälsa på Marianne och Marko, var enkelt.
Vad händer? Temeraturen sjunker till +17 och det regnar...men vi åkte ändå.
Vi tittade på deras nybyggda lägenhet och kände in den, den är verkligen jättefin! Fortfarande är det såklart en massa att fixa. På serbiskt vis är det ett steg fram och två bak, hela tiden. Dom tänker helt enkelt inte som vi vad det gäller finish.
Den ligger bra till mitt i byn och nära till poolområdet. Det är riktigt på landet, luften är ren och frisk och det är riktigt avstressande att vara där.


Vädret till trots tog jag ett dopp i den +31 gradiga poolen, dom andra stod på land och frös. Jag hade gott om plats.


Kvällen i kväll är lugn! Claes kollar på fotboll Ungern-Sverige. 
Jag har precis pratat med Liz, min svägerska, som fyller 50 idag!
                     GRATTIS!


Kommentarer
Postat av: B:son

verkar "hett" i badet, så varför står Claes kvar...?

Här bastas först för att våga krypa ner i det 13-gradiga havsvattnet. Hösten tränger på med mörka ljumma kvällar. Rätt OK.

2009-09-06 @ 08:53:50
Postat av: Liz & Göran

Hej!

Tack så jättemycket för present & gratulationer på min födelsedag!! Nu ser vi fram mot vår resa till Island!! Måså gott! Kram från Liz

2009-09-07 @ 18:45:52
URL: http://www.123minsida.se/hagadogs
Postat av: Cajsa

Det lilla fölet väckte många känslor hon mina två "små". Alex undrar om du vet vad pappan heter. Själv undrar jag vad en gästblogg är för nå´t!!

/Cajsa

2009-09-07 @ 19:10:32
Postat av: Liz

Hej igen!

Verkar inte som mitt förra inlägg gick fram, så jag provar igen. Tack än en gång för presenter och uppvaktning på min födelsedag!! Den vart precis som jag ville ha den! Trevlgt besök, mat, vin och champagne!! en jättetrevlig dag, med andra ord!

Kram!

2009-09-08 @ 11:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0