Tack tack

Tack för alla sympatier! Jag känner mig som en planka i ryggen, men det är ändå mycket bättre än igår. Och "inget ont som inte har nåt gott med sig" det är till att ta det lugnt i helgen, vilket Claes också så väl behöver.
Eftersom jag helst inte ska sitta så får studierna ligga åt sidan dom också...

Ikväll njöt vi av Jansson, en snaps, knäckebröd och öl, vilken fest! Tack för tipset mamma!

Ha en skön lördagkväll!

Hoops! det ringde på dörrn, vilket det aldrig brukar göra. Och där står vår granne Goga och bjuder in oss till födelsedagskalas på vår restaurang, ikväll kl 22. Det är hennes man Pedje som fyller år!
Kul! klart vi kommer, har väl aldrig sagt nej till en fest....

Kommentarer
Postat av: Liz

Härligt Gilla! Ni fick ju vila en liten stund iaf:)Men som sagt, vem kan tacka nej till en lite fest!! Carpe diem!!

Kram!

2009-09-26 @ 20:36:32
Postat av: Kickan

Hua, det där hade kunnat gått illa.Du hade tur som klarade dig så pass att du blev kurant igen efter snapsen!

Hästar är bra att ha under motorhuven,där gör dom sig bäst.

Krya på dig Gilla

Kram

2009-09-28 @ 08:05:39
Postat av: Helena

Oj, läskigt att bli avkastad av en häst, kan ana att du blev rejält mörbultad. Och några kommentarer om skyddsvästen behövs väl inte heller. Vi har varit på ön i helgen och börjar så smått förbereda för stängning. Jag håller på att tömma kyl och frysar, som alltid innehåller mycket överraskningar.

2009-09-28 @ 09:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0