Vetenskapligt arbetssätt

...visst låter det kul! Det är vad min första inlämningsuppgift ska handla om, en sammanfattning och exempel ska jag producera till 2 september kl 24. Det är bara att hålla tummarna.
Idag har jag suttit hela förmiddagen och läst i min bok på engelska, det tar lite tid...Claes tycker att jag är för petig, men det är mitt sätt. Lite kul är det i alla fall.

Pratade med Deb för en stund sedan, dom semestrar i Italien just nu och vi räknar med att ses nästa vecka!!! Tyvärr inte Dave för han måste åka tillbaka till Indien.

Nu ska jag ge mig iväg till stallet och titta på "mitt" nya föl, lovar att ta bilder.

Kommentarer
Postat av: Ettan

Har hon fått nåt namn än?

Linda kan hon heta. Det är fint och lätt att säga.

Kram Ettan

2009-09-01 @ 19:54:02
Postat av: Helena

Och jag har satt klorna i min nya kurs. Hoppas det inte ska ta allt för mycket tid, brigden ligger högt upp på min priolista över vad jag vill roa mig med.

2009-09-02 @ 09:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0