April April

Idag blev jag riktigt lurad, av Bernike!
Hon skrev på facebook att hon ville att alla skulle hålla tummarna för hon skulle ta sitt flygcertifikat idag klockan elva... Häftigt, hur hinner hon med det också, med tre barn, man, hund, hus och nytt jobb? Men vissa är ju helt enkelt väldigt effektiva! Såklart hejade jag på henne så mycket jag kunde...

Det var nog bara jag som inte fattat att det var Blåkulla hon skulle flyga till...

                                         


Från oss i Belgrad vill vi passa på att önska Er alla en riktigt härlig påskhelg!!

                                   Klicka för att se bildinformation

Kommentarer
Postat av: Ewa

Ha, Ha, ja men du var inte ensam om att bli lurad. Jag gick oxå på det fniss

Glad Påsk!

2010-04-01 @ 22:11:20
URL: http://www.spicyewa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0