God morgon faster Gilla=)

Här om dagen kom det ett MMS, med "God morgon faster Gilla =)" och en bild...


Är det någon som inte tror att jag gick omkring med ett leende på läpparna hela den dagen?!

Ytterligare leenden på läpparna har jag nu efter samtal med Louise, hon börjar vänja sig med våra återkommande veckosamtal och idag frågade hon "När kommer Claes?". Han brukar ju normalt dyka upp som gubben i lådan efter en stund... men idag är han på "mini-slava" igen, dvs. herrmiddag...

Jag ska strax ge mig iväg på "tränings-party", det är min träningsklubb som bjuder upp igen, så det blir dubbla träningspass idag, vi börjar 21.30! Ska måla på ett ansikte och ge mig iväg till ungdomarna!

För övrigt har vi också aprilväder, idag hade vi +28 med sol, igår var det +14 och regn... Hörde att det var snö i Sverige:((  jag klagar absolut inte.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Åh, de är så söta! Det andra brorsbarnets ridning i lördags blev tyvärr inte fotad pga glömd kamera. Vi får limma fast den i pannan till nästa gång ; )

2010-04-26 @ 11:44:43
Postat av: Frida

Förstår att du är en stolt faster, dom är jättefina! Tack snälla du för kommentaren, jag blev rörd. +28 grader, vilken härlig vårdag, nästan sommar :)Stor kram!

2010-04-26 @ 17:37:18
URL: http://fiddeli76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0